Verzenden

 klantenservice-verzenden-bestelling-webshop-lingerie-van-bokhoven

Bestellen en Verzenden Bestelling Webshop Lingerie van Bokhoven

Lingerie van Bokhoven verstuurt je bestelling met partner PostNL.

BRIEVENBUSPAKKET OF STANDAARD PAKKET?

Je pakket wordt zo mogelijk ingepakt als brievenbuspakket zodat deze in je brievenbus kan worden bezorgd. Voor de levering van de bestelling hoef je in dit geval niet per se thuis te zijn.

Indien je bestelling per standaard pakket wordt geleverd zal je het pakket aan de deur moeten aannemen.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Bestellingen boven de 50 euro worden gratis verzonden. Is het order bedrag lager dan 50 euro dan worden standaard verzendkosten van €4,10 in rekening gebracht.

WAT IS DE LEVERTIJD VAN JE BESTELLING?

Wanneer je je bestelling ontvangt, hang af van de levertijd van het artikel. Bij de artikelen vindt je een schatting van de levertijd. Wil je zeker weten dat je gewenste artikel op voorraad is, neem dan contact met ons op. Is het artikel op voorraad en besteld op een werkdag voor 17:00 uur, dan versturen we jouw bestelling nog dezelfde dag. Als een langere levertijd vermeld wordt, dan duurt de verzending langer. Je wordt per mail geïnformeerd over de geschatte leverperiode.

We verzenden je volledige bestelling (dus ook de artikelen die op voorraad zijn in de winkel) pas wanneer deze helemaal compleet is. Wil je een deel van de bestelling toch eerder ontvangen, dan kan je dat laten weten.

Krijg je een verzendbevestiging?

Zodra je je bestelling hebt geplaatst en betaald ontvang je een verzendbevestiging per mail. Controleer uw Spambox indien je hem niet in je gebruikelijke inbox ziet. Indien je geen verzendbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.

Bestelling (nog) niet ontvangen?

Indien je een verzendbevestiging hebt ontvangen ontvang je ook een track&trace code in je email. Hiermee kun je je bestelling volgen. In de meeste gevallen wordt een bestelling in Nederland binnen een of twee werkdagen erna bezorgd. Deze levertijd is slechts een indicatie en kan worden beïnvloed door feestdagen, vakantieperiode en unieke omstandigheden. Wij kunnen daarom geen exacte datum of tijdstip garanderen waarop je je bestelling kunt verwachten. 

Mocht je a.d.h.v. de track&trace informatie onzeker zijn over waar jouw pakketje zich mogelijkerwijs bevindt, neem dan gerust contact met ons op. Wij zullen met je mee kijken en proberen te achterhalen waar het pakketje zich bevindt!