Retourneren & Ruilen

ruilen-retourneren-bestelling-webshop-lingerie-van-bokhoven

voorwaarden ruilen & retourneren

Indien het ontvangen artikel niet aan je verwachting voldoet, kan je binnen 14 dagen aangeven dat je het artikel wenst te ruilen of retourneren. Vergeet hierbij niet je ordernummer te vermelden.

Na deze melding heb je nog 14 dagen de tijd om het artikel naar ons retour te sturen.

Het artikel dient niet gedragen, onbeschadigd en in originele verpakking, voorzien van alle kaartjes en labels, te zijn.

Artikelen die niet binnen 14 dagen zijn geretourneerd of niet aan bovenstaande eisen voldoen zullen niet door Lingerie van Bokhoven worden aangenomen. Of het artikel aan bovenstaande eisen voldoet is ter beoordeling aan Lingerie van Bokhoven.

Wens je het artikel te ruilen dan geldt dat indien het nieuwe product duurder is dan het te ruilen artikel er een bijbetaling nodig zal zijn. Wij zullen het nieuwe artikel toesturen indien deze betaling is voldaan. Is het nieuwe artikel goedkoper dan het geretourneerde artikel dan zal Lingerie van Bokhoven het restant binnen 3 werkdagen op uw rekening storten.

ruilen/retourneren per post

Dit doe je door het artikel, in de originele verpakking en goed ingepakt af te geven bij je postkantoor. Stuur het pakket naar:

Lingerie van Bokhoven

Ameidestraat 11,

5701NN Helmond

De kosten van het retour sturen zijn voor consument zijn rekening. Wanneer wij je retourzending per post hebben ontvangen, krijg je hiervan een bevestiging. Deze bevestiging ontvang je tenminste binnen 2 werkdagen, waarna het aankoopbedrag binnen 3 werkdagen zal worden terug gestort.

ruilen/retourneren in de winkel

Wil je het artikel liever ruilen of retourneren in de winkel dan is dit uiteraard ook mogelijk. Indien u het artikel wilt ruilen is het verstandig eerst contact op te nemen om zeker te weten dat het gewenste artikel op voorraad is in de winkel.

Heb je een verkeerd artikel of een verkeerde maat ontvangen?

Mocht het zo zijn dat wij je per ongeluk een verkeerd artikel toe hebben gestuurd, neem dan even contact met ons op. Wij zullen samen de retourprocedure bespreken en kosten voor de verzending komen uiteraard voor onze rekening.

klachten-en-complimenten-lingerie-van-bokhoven

Heb je een klacht?

Dan lossen wij dit uiteraard graag samen met je op! Je kunt je klacht kenbaar maken door ons te mailen op [email protected] of te bellen naar 0492522308.

Wil je ons een complimentje geven?

Dat vinden wij ontzettend leuk! Je kunt ons daarvoor uiteraard ook bereiken via bovenstaande kanalen!